Laboratorium Grupa Indygo

Porozmawiajmy o wewnętrznej pielęgnacji urody. Prawdziwe piękno zaczyna się od wewnątrz. Zewnętrzne piękno pojawi się tylko wtedy, gdy ?? ve praktykowane piękno wewnątrz. Uroda jest jednym z problemów, że większość kobiet (i mężczyzn) w różnym wieku spotykają. Uroda, lub jego brak, jest dość dużo, to stan umysłu. , .Dobrze prawie. Istnieją wskazówki pielęgnacyjne dla Styles włosów, paznokci, do pielęgnacji skóry, ciała i kształtu, Weight Loss, ćwiczenia, mody i stylu, wewnętrzne piękno i więcej. Porozmawiajmy o wewnętrznej pielęgnacji urody. Prawdziwe piękno zaczyna się od wewnątrz. Zewnętrzne piękno pojawi się tylko wtedy, gdy ?? ve praktykowane piękno wewnątrz. Wiedząc, jak i co jeść, może stanowić ogromną różnicę w tym, jak się czujesz. Nieprawidłowe nawyki żywieniowe mogą powodować depresję, nadwaga, choroby i ogólny letarg. Zmiana nawyków ćwiczeń. Możesz zrobić. Nie próbuj zmienić wszystko na raz, chyba, że ​​jesteś jednym z tych nielicznych osób, które mogą to zrobić. Uroda zaczyna się od naszej diety. Dieta nie oznacza to utraty wagi. Dieta oznacza żywność można umieścić w swoich codziennych nawyków żywieniowych. 1) zasada na nawyki żywieniowe ... nie jeść więcej kalorii niż zużywa. Nie idź jeden dzień bez zrobienia czegoś ekstra i fizyczne przez co najmniej 30 minut dziennie. To mogą być trzy dziesięć minut spacery. Lub 30 minut intensywnego aerobiku lub 12 minut podnoszenie ciężarów i 18 minut spaceru. 2) wody, trzeba wodę. Spróbuj dodać co najmniej więcej 4 szklanki wody do codziennej diety. Zasadą jest do 8 szklanek wody dziennie; i jeden dodatkowo za każde dziesięć funtów nadwagi jesteś. 3) Tłuszcze, co musisz wiedzieć o tłuszczach. Istnieją różne rodzaje tłuszczów. Niektóre tłuszcze są dla was lepsze niż inne. Zasadą na tłuszczów, z dala od utwardzonych tłuszczów. Są to tłuszcze, które krzepnie. Są w sklepach kupiłem ciasta, ciasteczka, krakersy, chipsy, a nawet w muffiny otręby. Czytaj etykiety. Wybierać tłuszcze, które są wielonienasycone i tłuszcze, takie jak oliwa z oliwek. I zjeść rybę, aby uzyskać pewne tłuszcze omega-3. Węglowodany - Czy twój bezpośrednim źródłem paliwa. Średnio około 55 procent diety w węglowodany. Tak, zasadą jest, zrozumieć swoje gramów białka, uzyskać około 25% tłuszczu dziennie, a reszta będzie w carbohydrates.The jesteś cięższy, tym więcej białka potrzebne są mniej węglowodanów będzie trzeba. Tłuszcze - staraj się nie przekraczać więcej niż 25 procent tłuszczu w codziennej diecie. 30 jest w porządku, zbyt. To nie znaczy, że nie można mieć hamburgera fast food fast food ... to po prostu oznacza, że ​​jeśli nie jeść, że 55 procent tłuszczu burger, że będzie mieć na celu zmniejszenie innych pokarmów tłustych wypełniona do końca z dni, aby zrównoważyć to. 4) Fiber - pracować do uzyskania 25 gramów błonnika dziennie 5) białka - średnio o 20 procent. Podzielić masę o 2,2 i rozmnażajcie się, że przez .8 uzyskać kilogramów. Dla mężczyzn jest to przeciętne wartości jednego grama na każdy kilogram masy. Tak, człowiek by podzielić swoją wagę w funtach 2.2 następnie pomnożyć przez .10 6) Dokonaj wymiany stopniowo. Załóżmy, że pić mleko ... pracować w dół do 2 proc. Może wymianie swoich dwóch filiżanek dziennie, aż można całkowicie zmienić się. Jeśli jesteś na dwa procent mleka, pracować w dół do 1 proc. 7) Dodaj otręby do zbóż na dodatkowe włókna. Czy dodać w swoim pieczenia. Trzeba zrównoważyć dietę w warzywa i owoce, też. Spróbuj dodać różne kolory na talerzu. Może pomarańczowy yam, a niektóre zielony groszek, aby dodać kolor. Im więcej różnych barwników spożywczych, przynieść więcej wiele witamin. Jeść więcej surowych. Pamiętaj, wymiany rzeczy, dodawać rzeczy, i zrobić to stopniowo i pamiętam, żyją wszystkie rzeczy w życiu z umiarem, a wkrótce będziesz skoczny i żywe i dobrze na drodze do życia PIĘKNIE!

Dermokonsultacje

Znajdź na mapie niepłatne dermokonsultacje w narodowym regionie.

dowiedz się więcej »

Znajdź aptekę

Znajdź aptekę w znanym kraju wydającą produkty Dynastia Indygo.

znajdź punkt sprzedaży »